BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, June 27, 2010

renjis renjis ikan bilis

i feel like there`s butterflies in my stomach now.geli hati kott.ke sakit perut?=______='


semalam tengah2 chat ngn sorg kawan ni,dia cerita :

"......tadi kan aku kluar ngn mak aku,then dlm kereta mak aku siap pesan lagi.nak tau ape?kuikuikuih.
Noe, nnti da sem 2 atau sem 3 cariklah boyfriend.awak tu amek Law,belaja lama.nnti nak kawen susah!dah tua kang xde sape nk lagi susah nk carik....."


---->hahahaha,,coolio mak kau!!!!dah suruh carik bf.well,mak pak aku xpenah lak ckp pape pulak.hehehe~



begitulah citenyer..kami pon berborak2 pasal2 tuh.umur da 19,thn depan da 20.tua lah jugak tu kan.da bole jdi mak orang kot.realistic ape kalo nk ckp psl ni.i mean,xpayah laa yg serius sgt,belajar pon xabeh lg.pada pndangan aku laa kan.

tapi,niat masuk U tu jangan la nk carik suami/isteri.bak kata pepatah,sambil menyelam minum air..:)) asalkan belaja sama top ngn ber-cintun xpe,ni yang bile i lap u,u lap me tu dunia pon ingat apa cite weyy.dosa pahala ustaz ustazah ajar dulu terus buat2 xingat...nauzubillahiminzalik
renung2kan dan selamat beramal~


2 comments:

  1. haha mak aku pon cakap bende yang same reaction aku juz -_______________________- hahahha

    ReplyDelete
  2. hahahaha.mak2 kite lak da kalut pikir psl kawen,*sigh*xcaye da smpi masa nk pikir bnde2 gni.:D

    ReplyDelete