BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, June 7, 2010

kerepek #3

080610
selamat pagi malaysiaaa ....:) :) :)
hermm,harini kerja.dah lama niat nak citer pasal kerja aku.tapi memandangkan pengalaman pon xberapa nk byk sanagat malas lah nak citer kan.tapi ni pon xder lah menarik sgt pon nak cerita..nak baca,go on.xnak sudah.;p
post sebagai receptionist dkt tusyen centre ni takder lah senang sangat OK!in case kalau ade parents tnyer apa2,aku kne ready n confident kasi jawapan.dan sometime terpaksa suruh orang tu ckp b`ulang2 kali coz x dpt tgkap ape dorg ckp.yaaa,mmg nmpak muka fed up + bengkek tu kdang2..haha!!apa nk buat,saya bdak baru jadi mmg slowpoke sikit..
dkt tusyen ni pulak bebudaknyer stok2 speaking je.mostly laaa..sampai kadang2 aku sndri pon t`gagap2 nk cakap ngn dierang..nervous kot,konon laa aku pun terer jgk kan.peduli ape,haha!aku buat ah grammar sndri..hhaha:D
and student kt sini pon kecil2 lagi.umur 3 taun da ade.so paham2 je laaa ..pelat tu of cos ade.dan aku laa org yg tensen nk memaham kan amenda laa yg ko cuba sampaikan wahai budak oiii..
kadang2 tu objktifnyer juz nk ckp "teacher(pggl teacher jgk walaopun xmngajar ;p),my sister wanto to pee" -_______-".."teacher,where should i put my folder?"
hermm,bnda simple je kot..tp nk pick up mkn masa skit..huwaaaa,rasa mcm separuh pekak je kekadang tuh...
dan salah satu keje aku adlah memanggil students yg da abes klas ni dkt library @ nursery yg ada kt dlm tusyen centre tuh bila parents dierang dtg jemput.penat dowh ulang alik dari depan ke belakang je..
ada sesetengah parents lak xsabar2.
"anak saya da habis ke?"
"ermm owh Al*** x abis klas lg." <---si receptionist ;p
"macam mane xsiap2 lagi,lambatnyer!"
ekeleh,byk pulak cikadak.dah anak tu nk belajar nk cari ilmu slah ke kalo extend masa skit?
ni yg mls nk lyn kekadang,akuu jugak yg kne hentam..
dan nama aku da byk kali kot berkumandang kt dlm tusyen tu.fyi,tmpt tusyen ni xde kelas2 atau section2 t`tentu.style open air gitu.so kalau bos nk marah perghhhh,best punya.free2 nama satu pusat tusyen dengar.. :'(
tp kalau hari keje aku ttap semanagt gitu..serius comel kiut miut budak2.haha!!nak jgak anak comel2..ok berangan ='=


2 comments:

  1. teacher,my sister want to pee...hehe
    saba je jerin lyan diorg en..klau aku la, xthan kot.. :D

    ReplyDelete