BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, June 3, 2010

just fine

walaupun xd.apat join trip ke mid dgn D dan those yg join that mini reunion,semalam aku jejak jugak mid valley tu dgn rakan2 t`dekat(bukit sentosarian mehhh :))..baru dapat gaji kottt..ber jolly laa sikit kan,of course laa kesedaran untuk menyimpan tu x berapa nk ada,mentang2 laaa makan minum ditanggung beres (buat masa sekarang je).hehe
duit keluar macam air paip,entah ape yg dibeli.bila balik lenggang jugak.tak der pon beg2 plastik kat tangan,paling nampak pon big apple(family demand,kononnye gaji pertama msti blanje -_-)
pkul spuloh da sampai sane kott,awal gile..ohhh!!!!!!jumpa eja yang sedang b`lenggang nk pegi keje :),borak2+gossiping+gelak2 jap,biasa ler buat jejak kasih plak tetibe..hahaha.
prince of persia!best wooo..tp aku tetap ngantok jugak dalam wayang tu,cosy sangat kot tempat tuh,kalo krohhh kroohh pon best ..
dan,kawan2 aku yg semakin meningkat dewasa ni dah suka b`tanye pasal buayafren,kawen and blobloblobloh..hahaha,ok laa tu.planning awal2 kan bagus.umur mcm sekarang ni bagi aku make sense laa jugak kalo nk cakap psal `masa depan' tu..hihihi..kelakar je.siap bet lagi,da masuk U nanti sape yg kene ngorat first2..=_______='

weehuu,da penat b`jalan balik laa sudaahh..ni lah experience naik tren yg aku rase xder masalh tren lambat or sesak gila2 sampai da jadi macam perusuh dlm tren lak..haha
ok,next gaji kite enjoy lagi..this timee kne bajet,musim sambung degree nk mula kena laa bajet utk benda2 tu pulak..hmmm

4 comments:

  1. jerin..bila dpat kuar ngan kau pulak ni.....:(

    ReplyDelete
  2. aku pun tgk cerita yg sama gak. hahaha

    ReplyDelete
  3. hehe..gelifren=girlfren penah dengar x maro..
    bes kan cite tu dayah,walaupon ak nk t`tido,abis laa jgk tgk.:D
    ika,hope dpt jmpe jgk masa reunion nnti >.<

    ReplyDelete