BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, June 16, 2010

P terlajak

170610


jangan menilai org dr pandangan pertama..

pheww..tadi cikgu kereta amek kt umah...yekk,aku x bais lagi blaja kereta yg kalau di kira-kira dah hampir setahun aku berlesen L lagi..alkisahnya gara2 terpaksa men-delay-kan klas driving dek kerana kolej matrilulasi perak dh x sabar2 nk menerima kedatangan aku dan rakan2.=___='
so,nk x nak kena laa tangguh dlu lagi balance 2 kelas tu sehinggalah ke hari ini.dan jadual nye plak amat laa pack sehingga setelah hmpir 2 bln cuti baru ade chance utk aku smbg balik klas driving tuh.
aci,saya pon suda rasa mlas.lama sgt apa pasal??

mengenangkan ke-jealous-an tgk org len ade P,semngat balik ;)

ok,yg pasti sume bnda aku lupe..kt uma pon xpena bwk kete.:D
lupe cmne step kt bukit
lupe step parking
lupe jalan laluan A tok test jln raya tu

byk sgt corner kt KKB tu<---ceittt,marah org KKB tu :p


seb baik bole pick up balik,tp cikgu aku td da naik angin r gak masa kt bukit tuh..
hahahahahaha...blur kot,konpius aku dibuatnyer..asik lupe je tekan clutch(erk,cmni ke eja?tataw2,kursus x ajar pon eja2 :D)

okey,rabu depan JPJ ..! ngeee,wish me luck k ! :0

2 comments:

  1. oiyt! mana ade belok belok. *haaa, kan dah marah*

    HAHAA, x delaahh, gurau2 jer.
    GOODLUCKKK WEYHHH!

    ReplyDelete