BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, October 26, 2010

i still have both..ALHAMDULILLAH

baru abes 2 test semalam,tapi rasa mcam da abes final..lantas harini aku bangun pkul 11 am dan langsung skip class b.i..yeahh....syabas lahh


pheww,what a busy week
minggu ni je 4 tests..
sehingga ke saat blog ni dikarang,2 test lagii utk ditempuh
test biostat aku lagi sklali hancus seperti test sebelomnye
deyyy,ape senang sgt soklan haa??!
eh silap,ape susah sgt aku nk interpret soklan tu nk ape haaa???
benci taw..awww!!:)

mnggu depan dah study week
maka,bermulalah era taufan dlm hidup aku
meja study pasti berterabur bagai baru dpt puting beliung
muka mesti mcm panda dgn mata yg sembap dan jerawat2 yang merembes dgn aktifnya
nescafe mesti cpt abes sebagai pemveri tenaga extra utk stay up
haha,over jeh..result x kemana pon

ok,semalam i got a shocking news
mak coursemate aku meninggal
..innalillah..
dugaan berat dtg masa2 nk exam ni
dan yang sedihnye dia tau siang tu
sampai ke mlm dia xdpt balik lagi sbb kne tggu bus balik ke trengganu
cuba bayangkan kite ade kt posisi dia
nobody yg dtg jemput utk balik tgk arwah mak
sampai mlm semalam still kt stesen bus tu sengsorang tggu bus
serius aku sedih dgn keadaan dia
be tough man,aku simpati dgn kau
u can handle this InsyaAllah

nasib baik lelaki,jiwa kental lah jugak
semoga kau kuat!

somehow aku bersykur sangat2 aku masih ada kedua orang tua
yang menjadi kekuatan aku utk harungi idup ni
sebagai org yang x pandai nk meng-ekspreskan emosi sgt
aku xreti nk cakap kt diaorg
"orang sayangggg makk..sayangggggg abahh" dpn2 diaorg
masalah betul laa malu x kena tempat ni
insyaAllah orang akan jaga mak abah bila sebaiknye nnti

isk isk isk..touching la pulak
dengan ini,saya mau berhenti menaip dam sambung tugas mmbaca buku
kate nak jaga mak ayah kannn,kene laa rajin!
hehehe

chiooww

No comments:

Post a Comment