BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, September 24, 2010

budak hingusan nak jadi dewasa

bila dah cecah umur 19 ni,aku perasan makin lama KAMI(termasuklah aku dan rakan2 maknanya) makin giat memerah otak nak pikir pasal masalah2 dan keperluan hidup bila rasa2 cm banyak masa utk dibuangkan menerusi perbincangan umum di bilik dan sesi bercerita haha...umur2 mcm ni bnde lagi yg best nk cite kalau bukan psal bf or gf..kan kan kan??

...fyi,kami rajinn laa jugak berdiskusi pasal menda ni..rasa gatal dan gedik tak?silakan because i think at this age and in this current life game,its not a wrong to think ahead about it right?sebab sampai masa nnti terpaksa pikir gak kan..
aku suka dengar pengalaman diorang ni,banyak iktibar dan aku nampak diorang belajar dari kesilapan yang dorg buat dulu dengan involve dlm lovey lovey lovely thing ni..ramai kata serik,menyesal n x mau dah kapel2 ni..no comment.

contonye,salah satu yang kawan2 aku selalu cakap,susah nak cari lelaki baikpengalaman mnyebabakan dorg ckp ni..no offence guys..aku x cakap semua lelaki jahat..walhal,realitinye ada je perempuan yg lagi jahat.tapi biasa la,kerana nila setitik,rosak susu sebotol.kesian korang..lol..
jadi,senang citer,xpayah laa susah2 hati gundah gulana umpama memikirkan masalah negara ni..stay relax n steady sudeyhh..
bak kata seorg kenalan:
kau xpa
yah nak cari-cari masa belajar ni
nanti dia akan datang sendiri..

AGREE!!

jadi rakan2,semoga anda berbahagia dengan hidup anda sekarang..sesiapa yg dah ada calon tu,xsalah sebenarnya kalau korg pandai jaga diri dan tahu batas2 nya..
i love my friends thats why i say this..cheers!

No comments:

Post a Comment