BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, May 23, 2010

this is what we call life

sungguh amat sedih hatiku bila baca post sorg kawan ku yg tengah berada dlm mood yg sedih.aku tahu dia bkn yg mudah give up tapi mesti ada byk faktor yg menyebabkan dia end up mcm ni.kita x berada dlm situation tu mgkin agak susah nk faham,jadi sbg kawan aku harap semanagat dia akan kembali ok & x terus give up.....
cakap pasal sedih pulak aku sendiri pon dlm mood stress + confuse..haha,ade ke mood confuse.
parents aku sendiri xkasi aku sambung study dlm course yg aku sendiri minat dan nak amek sgt2...arghhh,xtahu berapa kali dah ak nanges sorg2 coz sedih sgt xboleh amek course tu....kadang2 aku rase nk marah pon ade.tp mmg berdosa lah kalu aku ade perasaan mcm tu kat mak ayah sendiri..
haaaah!!ape pon life must be go on..aku cuba positivekan diri paksa diri,urghh..kalau tu yang dorg nak apa boleh buat..




2 comments:

  1. jerin... kawan itu ialah aku ye? hahah..
    thank you jerin, aku rindu korang... (kalau orang tu aku)hahha...
    jerin ko nak amek course ape? n ape yang parents ko suro ko amek? jangan sedey2 jerin.. cube slow talk ngan diorang..aku dlu pon cam ko gak... lame2 diorang bole terima... tapi aku xtao la kan situasi aku ngan ko laen ke x. ape2 pon.. kembali kepada allah.. dia lah sebaik2 perancang....

    ReplyDelete
  2. course ape yg kau nak amik weyh?

    ReplyDelete